
Verzuimapplicatie Dossier Manager
Waar alles klopt
Als een van de eerste arbodiensten hebben wij al in 2004 een online verzuimsysteem geïntroduceerd. Dossier Manager is de verzuimapplicatie van Arbo Concern waar alle aangesloten bedrijven én onze medewerkers in werken. Dit centrale systeem vergemakkelijkt het voor alle betrokken partijen om 24/7 goed geïnformeerd te zijn en te blijven over ziekteverzuim. Dat geldt zowel op individueel dossierniveau als voor algemene managementinformatie met verzuimstatistieken e.d.


Overzicht en inzicht
Ongeacht het abonnement dat u heeft gekozen, krijgt u toegang tot Dossier Manager, met meerdere inlogcodes en autorisaties. Allereerst registreert u daar de ziek- en verzuimmeldingen, die ontvangen wij direct via het systeem. Naast deze meldingen leggen we online het complete verzuimdossier vast. Van spreekuurrapportages tot ingevulde UWV-documenten; alles overzichtelijk in een compleet systeem. In aanvulling op de 'vaste rubrieken' heeft u ook de mogelijkheid om eigen rapportages of gespreksverslagen op te nemen. Via Dossiermanager ontvangt u tevens Poortwachtersignaleringen, waardoor u weet wanneer het tijd is voor een vervolgstap in de begeleiding van verzuim. Grip op de vastlegging en opvolging, inzicht en overzicht; dat is de toegevoegde waarde van Dossier Manager.
Meer online overzicht en inzicht?
stap over naar Arbo Concern
Arbo Concern
Simpelweg 10 x beter
Net als u vinden wij kwaliteit van onze dienstverlening essentieel. Dus investeren we continu in onze medewerkers, in onze organisatie en in onze klanten. Zo onderscheiden wij ons van andere arbodiensten.